Analýza zákazníka
- PetlanDesign
- 7. 5. 2024
- Minut čtení: 1
Bez zákazníků toho moc neprodáte.
Pojďme si říct, že je na začátku důležité si říct, kdo je Váš zákazník. Znáte ho? Umíte ho vyhledat? Rozumíte mu?
A jak na to?
Udělejte si ANALÝZU ZÁKAZNÍKA.
Důležité otázky:
❔Kdo je můj zákazník?
❔Proč zrovna tento zákazník by si měl koupit můj produkt?
❔Je mi tento zákazník blízký? Dokážu mu poradit a rozumím mu?
❔Umím mu prodat můj produkt/službu?
❔Je zákazník lokální?
a spousty dalších otázek….
Opravdu tento krok nepodceňujte. Někdy se může stát, že máte produkt/službu, které jsou příliš specifické a nedokážete je nabídnout tomu „správnému“ zákazníkovi a tím pádem prodeje nepřicházejí a nepřicházejí.
Pokud nevíte, jak na to. Stáhněte si mé plánovače, ve kterých si můžete vše krásně analyzovat než se pustíte do tvorby e-shopu/webu.
Nabízím také osobní konzultace📲 Napište mi.
Veronika




Komentáře