top of page

Analýza zákazníka

Bez zákazníků toho moc neprodáte.

Pojďme si říct, že je na začátku důležité si říct, kdo je Váš zákazník. Znáte ho? Umíte ho vyhledat? Rozumíte mu?


A jak na to?


Udělejte si ANALÝZU ZÁKAZNÍKA.


Důležité otázky:

❔Kdo je můj zákazník?

❔Proč zrovna tento zákazník by si měl koupit můj produkt?

❔Je mi tento zákazník blízký? Dokážu mu poradit a rozumím mu?

❔Umím mu prodat můj produkt/službu?

❔Je zákazník lokální?

a spousty dalších otázek….


Opravdu tento krok nepodceňujte. Někdy se může stát, že máte produkt/službu, které jsou příliš specifické a nedokážete je nabídnout tomu „správnému“ zákazníkovi a tím pádem prodeje nepřicházejí a nepřicházejí.


Pokud nevíte, jak na to. Stáhněte si mé plánovače, ve kterých si můžete vše krásně analyzovat než se pustíte do tvorby e-shopu/webu.

Nabízím také osobní konzultace📲 Napište mi.


Úvodní konzultace
60
Rezervovat


Veronika

 
 
 

Komentáře


Kontakt

​Tel: +420-733-111-085

info@veronikapetlan.cz

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube

© 2024 created by Viore

Těším se na Váš dotaz!

bottom of page